apm

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 23 Lip 2002, 00:20:03 CEST

On Mon, Jul 22, 2002 at 11:49:26AM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Troche zle sie wyrazilem. Jak napisalem dalej w watku chodzilo mi o konkretny
> model plyty, ktory ja i pytajacy mamy. Sorki za zamieszanie :)
ups.. nie zauważyłem tego :)

> O! Czemu nikt mi nie powiedzial o istnieniu tej komendy?!
to teraz już wiesz ;)

> Dziala, dzieki!
> options apm power_off=1 realmode_power_off=0
:-D

> Wiem :(
> Przydalyby sie rozne wersje kernela na ftp.
a no przydały by się.
bez tego czekam na -6 (kiedy wyjdzie? ;) żeby wszystko sobie
przekompilować tak jak muszę mieć...

btw - odnośnie jajek. jest jakaś możliwość wyłączenia grsecurity? przy
starcie albo gdzies tam? Tak żeby ziutki mogłby sobie oglądać procesy
itepe?