rescue-disk

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 23 Lip 2002, 14:44:58 CEST

W liście z wto, 23-07-2002, godz. 14:38, mcINEK pisze:
> Mam 2 dyski podlaczone do pierwszego kanalu ide (hda i hdb) oraz 2 cdromy
> do drugiego (hdc hdd). Podczas uruchamiania jadro pokazuje wszystkie
> urzadzenia. Jednak potem mam juz tylko dostepne 2 cdromy. Dyskow w ogole
> w strukturze devfs nie ma. Ma ktos moze taki problem?
>
> ps. korzystam z http://team.pld.org.pl/~areq/RescueCD/image020721.iso

bo nie laduje modulow do oblugi dyskow, bo nie wie jakie.
Bo sam powiedz jakie. Uprzedze cie.
mam dyski scsi a cdrom jest ide wiec po do mi modul ide-disk i pokrewne
?
nie potrzebne wcale, to jest rescue-disk, wiec raczej dl ludzi ktorzy
wiedza czego chca.

modprobe ide-disk i po klopocie.
Nie pamietam czy tylko to starczy, ale pewnie tak :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'