rescue-disk

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Wto, 23 Lip 2002, 15:19:28 CEST

> modprobe ide-disk

Dzieki. Ale mam inny 'powazny' problem. Otoz zainstalowalem 'czysty' PLD.
Tzn dopiero po instalce, standardowe pakiety z CD. Z galezi test spod windy
sciagnalem kernel 2.4 (potrzebny mi do odpalenia netu pod PLD).
Zainstalowalem poldkiem i zrebootowalem. Start zatrzymuje sie w momencie
przelaczania systemu plikow w tryb do zapisu. Po kolejnych probach jest
Kernel Panic: Unable to mount root fs. Odpalilem rescue CD. Naprawilem
partycje, podmontowalem i jest ok. Gdy odpalam PLD znow to samo i tak
kolko. Podkreslam ze juz drugi raz instalowalem PLD z tego powodu. Troche
sie rozpisalem ale chcialem wyczerpujaco opisac ten denerwujacy mnie
problem. Czy wie ktos co sie dzieje?

Pozdrawiam
mcINEK
mail: