cpu i temperatura

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 24 Lip 2002, 13:05:46 CEST

On Wed, 24 Jul 2002 12:58:29 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Jestem w szoku 8-o. Czym ty je chłodzisz? A może stoją w klimatyzowanym
> pomieszczeniu?

Zwykłe wentylatory. Np w duronie taki szmelc za 60 zł. Oczywiście wszystkie
smarowane pastą termoprzewodząca, bo bez tego nie ma o czym rozmawiać. A i
ten za 60 zł miał wkładke miedzaną (niejaki Spire czy coś takiego).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter