cpu i temperatura

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 25 Lip 2002, 03:03:33 CEST

Blues wrote:

> Też potrzebowałem coś takiego niedawno, kiedy wiatrak w zaplombowanym
> Athlonie mi się zatrzymał (hint: weekend i nie mogłem go otworzyć, a
> chodzić musiał).
> Znalazłem tylko 1 taki program - nazywa się lvcool i jest u nas w
> zasobach. Chodzi _chyba_ tylko pod Ahlonami i/lub chipsetem VIA. Ale to
> trzeba sprawdzić.

http://vcool.occludo.net/
Requirements
* Chipset with a VT8371, VT82C691/693A/694 or VT8363 Northbridge and a VT82C686x
   Southbridge (VIA KT133x or KX133) - limited support for AMD 761

ATSD, wygląda na to, że wystarczy samo ustawienie bitu w mostku.
Natomiast ciasna pętelka wysyłająca STPGNT do procka chyba więcej
szkodzi, niż pomaga. W końcu to powinien robić kernel.
W każdym razie u mnie temperaturę obniża równie skutecznie zestaw
lvcool; killall lvcool

bart
--
  "Klienci są sensem naszego istnienia" (c)TP S.A. <0800221122,*,4>
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/