RAPORT kernel-2.4.18-5.915

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 26 Lip 2002, 10:29:26 CEST

On Fri, Jul 26, 2002 at 09:51:30AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Fajnie :-)

Btw: ma ktoś takie problemy z via 686b, że jak się ładuje moduł cdromu,
to system na sekundę/dwie zamiera? (może nie tyle system co szyna pci, w
każdym razie muzyka przestaje grać :). Dodatkowo czasem się oopsuje jak
zrobię hdparm -d1 /dev/cdrom w czasie kopiowania z cdromu. Potem nie da
się odmnotować cdromu ani wywalić modułu. 2.4.18-5.900 (czy coś koło
tego).

> Jestem za włączeniem O(1).
>
> preemptible jest mniej istotne, bo to pomoga jedynie na stacjach
> roboczych. Lepiej nie włączać teog na stałe, bo na serwerach
> (przynajmniej teoretycznie) może spowodować pogorszenie wydajności.

A mi kiedyś filesystem popsuło, pliki zaczęły znikać. Przynajmniej
wydaje mi się, że to było preempt. Poprawienia responsivness nie
zauważyłem (ale też na responsivness nie narzekam :).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h