pptpd

Michał J. Podyma michalp w r-h.pl
Pią, 26 Lip 2002, 11:08:40 CEST

W dniu pią, 26 lip 2002, Arkadiusz Patyk napisał(a):

> mozesz zdradzić co trzeba połatac dokladnie i czym ;-)
> jesli to niekoliduje z niczym przydalo by sie miec to by default

siur

ftp://ftp.binarix.com/pub/ppp-mppe/ppp-2.3.11-openssl-0.9.5-mppe.patch.gz
http://www.vibrationresearch.com/pptpd/ppp_mppe_compressed_data_fix.diff

opis co i jak:

http://www.poptop.org/PoPToP-RedHat-HOWTO.txt

a czy koliduje raczej nie, przynajmniej nie u mnie ;)

--
Michał J. Podyma - GCM s: a-- C++++ U++++ P++ L+++ E- W-- w PGP+ !tv b+ D++ h--
	RawaHosting System Administrator <admin w r-h.pl> <rm-r w f.com.pl>