KDE3-pack - konqueror i flash

Pią, 26 Lip 2002, 11:34:06 CEST

On Friday 26 July 2002 11:15, you wrote:

> A w jakim katalogu masz ten plugin? Upewnij się że ten katalog jest
> wymieniony na liście do przeszukania. Od wersji kdebase-3.0.2-4.6 jest
> już tam domyślnie katalog z pluginami mozilli. Wcześniej go nie było i
> może stąd problem?

No właśnie o to chodzi, że nie wiem jak się nazywa, gdzie powinien być i z
jakiego pakietu pochodzi  plugin z którego należy używać z konquerorem.
Jakbyś podał nazwe pakietu to bym był wdzięczny i potrafił bardziej
zdefiniować problem.

TIA

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright