Link do dokumentacji (troche NTG)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 26 Lip 2002, 11:47:40 CEST

Czy ktoś mógłbym mi podać jakiś link, w którym byłyby informacje przydatne
podczas konfiguracji terminala IBM? Coś o bootrom-ach sieciówek i wogóle.
Jakieś informacje znalazłem w NFS-root i Xterminal HOTWO. Czy jest coś
więcej? Może ktoś ma doświadczenie w zabawie z takimi cudeńkami (bez dysku,
interfejs sieciowy, karta video s3TrioV2, szeregówka, równoległy).

Może w PLD są do tego już jakieś pakiety?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537