fluxbox

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 27 Lip 2002, 17:46:48 CEST

Dnia Sat, 27 Jul 2002 16:45:33 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> >
napisała:

> Hej!
>
> Czy ktoś z Was używa fluxboxa? Mi się namiętnie mój sawfish sypie, a fluxbox
> wygląda rozsądnie. Mam tylko dwa pytania - jak wyłączyc tą 'zakładkę' w
> lewym górnym rogu każdego okna i jak ukryć panel samego fluxboxa?

ta "zakładka" zwie się tablet i możesz to wyłączyć we fluxboxie w jego konfigu
opcja:
session.tabs: false

a panel (domniemam że to to na dole masz na myśli) nie da się chyba wyłączyć
ale ukryjesz go tak:
session.screen0.toolbar.autoHide:	true

innej metody nie znam...
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |