fluxbox

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 27 Lip 2002, 19:03:44 CEST

Dnia Sat, 27 Jul 2002 18:57:37 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Marek Fetliński <mf w skrzynka.pl> > napisała:

>  Jeżeli masz na myśli te cuś z zegarkiem, nazwami pulpitów itd., to se
>  ne da [znaczy już ktoś mówił jak go schować; ja bym jeszcze pokombinował
>  z ustawieniem szerokości (session.screen0.toolbar.widthPercent: 0)]

nic nie daje :) zostaje standard czyli 66% przy 1 jest taki dziwny zje*
paseczek

> PS. Jak ktoś chce tematy do blackboxa to proszę krzyczeć. Ale nie za
> darmo -- trzeba będzie powiedzić co się w nich nie podoba ;-P

spaczkuj z zaznaczeniem że na fluxboxie też działają ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |