Jak zablokowc MAC

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Nie, 28 Lip 2002, 13:31:32 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Tomasz Gibzinski wrote:

> Czy moglby mi pokazac jak powinna wygladac regulka do iptables
> zeby zablokowac goscia ktory w naczej lokalnej (maskarada)sieci
> przestal placic i teraz jak che korzystac z internetu to skacze
> sobie po  IP innych userow?
ja dodalem wszystkich do /etc/ethers
mac ip

a potem zablokowalem ip na iptables
po sieci bedzie dalej szalec
ale juz na zewnatrz nie wyjdzie

o ile oczywiscie programowwo nie zmini sobie MAC address
wtedy to zostaje tylko odlaczyc go na hubie
albo kupic drogiego huba
ktory umozliwia przypozadkowanie odpowiednim portom odpowiednieg MAC
address usera

> Zobacz Międzynarodowy Turniej Tenisowy IDEA PROKOM OPEN on line!
> Kliknij! < http://ideaprokomopen.wp.pl >

> http://lists.pld.org.pl/

Pozdrawiam
ChomAr