kde i schowek

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 29 Lip 2002, 10:50:34 CEST

On Mon, Jul 29, 2002 at 10:43:34AM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Witam,
>
> W jaki sposob przestawic schowek, aby nie dokonywal kopiowania za
> kazdym zaznaczeniem, ale tylko przy Ctrl+c?

Zmienić system na np. Windows. :-)

Mnie np. wkurza StarOffice (OpenOffice pewnie ma tak samo), w którym
nie działa normalne wklejanie środkowym przyciskiem myszy (jak w każdej
normalnej aplikacji X11), tylko trzeba klepać to durne Ctrl-C, Ctrl-V.

Mam nadzieję, że takie zachowanie programów (zgodne z przyzwyczajeniami
użytkowników Windows) się nie rozprzestrzeni.

Oprócz wklejania myszą, może i sobie być "schowek" z Ctrl-C/Ctrl-V niech
tylko nie psuje normalnego zachowania.

Pozdrowienia,
	Jacek