KDE3 - raport

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 29 Lip 2002, 11:23:12 CEST

On Mon, 29 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Pewnie jak juz spałem :>

niee - pomieszły mi się rzeczy - ktoś mi mówił o wielkościach czcionek, że
u niego nie ma tego co było wcześniej - ja mam wszystko.
To co u ciebie u mnie też jest. Dopisane na listę bugów :)

> Jak to namierzyc?

Tam jest napisany pliczek w komunikacie błędu - zobacz co to

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...