KDE3 - raport

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 29 Lip 2002, 12:17:37 CEST

Blues wrote:
> niee - pomieszły mi się rzeczy - ktoś mi mówił o wielkościach czcionek, że
> u niego nie ma tego co było wcześniej - ja mam wszystko.
> To co u ciebie u mnie też jest. Dopisane na listę bugów :)
No to kurde tylko u mnie w domu działa? He he... już nawet zacząłęm
grzebać w źródłach żeby jakiś debugging zrobić :)

I mała ciekawostka. U mnie w domu działa. Na laptopie na identycznym
zestawie fontów (+/- Cyrlica) już nie. Wystawiłem sobie z domu xfs i
podłączyłem do niego Xy na laptopie (dzieci, nie próbujcie tego robić
same... chyba że macie duuuużo czasu :-P) i zadziałało. Czyli ewidentnie
jest to problem po stronie fontów/xfs. Tylko co ja takiego mam w tych
fontach że mi działa??? Bo /etc/XF86Config jest taki sam. Zaraz chyba
zaczne diffem po nich jeździć...

> Tam jest napisany pliczek w komunikacie błędu - zobacz co to
Tego pliku 1) nie było w pakiecie, 2) nie ma w nim nic ciekawego.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--