mutt - polskie literki

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 29 Lip 2002, 15:28:59 CEST

On Mon, Jul 29, 2002 at 03:21:59PM +0200, Piotr Wysocki wrote:
> Witam,
> Mam w ~/.muttrc set charset = "iso-8859-2", a mutt mimo wszystko zamiast
> polskich liter pokazuje mi '?'. LC_ALL nie ustawione; gdy ustawię na pl_PL,
> to działa, ale ja nie chcę polskiego mutt'a. Wersja mutt'a aktualna.
To ustaw przynajmniej LC_CTYPE.
Jak nie masz żadnego locale ustawionego, to znaczy, że terminal umie
tylko us-ascii, to czemu mutt miałby próbować na tym iso-8859-2
wyświetlać????

I nie zapomnij send_charset poprawnie ustawić (chociaż z wyświetlaniem
znaczków, zresztą podobnie jak i charset, to nie ma wiele wspólnego).

Pozdrowienia,
	Jacek