serwer modemow

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 31 Lip 2002, 23:43:24 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Pepe wrote:

> Uzytkownik ppp z hasłem ppp. Po poprawnej weryfikacji uruchamiany jest pppd.
> Wykorzystywane podczas weryfikacji przez LOGIN np. po włączeniu w Windowsie 95/98
> opcji "Uruchom okno terminala po wybraniu numeru", lub w naszych standardowych
> skryptach do łączenia się z TP S.A. (trzeba oczywiście zmienić numer dostępowy)

Wszystko ladnie dziala! Lacznie z pap-secrets. Widac przeszkadzalo jakies
domyslne ustawienie. Dziekuje Ci serdecznie i jesli pojawisz sie w
Swinoujsciu zapraszam na piwo 8-)

PS. W rc-scriptsach chyba jest blad. Jesli GATEWAY nie jest z podsieci
wpisanej do interfejsu jako IPADDR tylko jako IPADDR1 to wtedy nie dodaje
domyslnej trasy.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, Polish section of Linux Counter maintainer