Openoffice 1.0.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Cze 2002, 16:25:43 CEST

On Wed, 5 Jun 2002, Filip Kalinski wrote:
> Zainstaluj jave suna, (blackdown ma niższą wersję, ale też powinien
> działać).

AFAIR to można budując z bcond'em zrobić też na ibm-java

> Zbudować...

...i poinformować jeżeli się to uda.
Mi ani michuzowi nie wychodziło to. No i nie ma w zasobach dystrybucyjnych
bo po prostu nie daje się zrobić. Smutne - wykrzacza się w bardzo dziwny
sposób już na instalacji (czyli po ~15h na dobrym sprzęcie...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...