kernel: VM: killing process httpd

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 5 Cze 2002, 16:31:42 CEST

Michal Margula wrote:

> Widać coś nakopane z httpd, bo on zabija procesy, które
>
> - szybko puchną (tzn. krótko działa, a zajmuje dużo pamięci)
> - zajmują najwięcej pamięci i dają duże obciążenie
>
> oszczędza te, które:
>
> - działają długo (mogą zajmować dużo pamięci)
> - właścicielem jest root
> - dają niskie obciążenie
>
> Może jakiś skrypt PHP/CGI zaczął rozpychać httpd?

Nie. Po prostu to głownie jest serwer WWW. Więc siłą
rzeczy najwięcej pamięci zajmuje Apache, także Apache
generuje największe obciążenie. Właścicielem oczywiście
nie jest root (jak zresztą większości daemonów).
Zresztą skoro zabijało, to dlaczego nie same dzieci
Apache'a, tylko również główny proces?

A nakopane z Apache nie jest, tylko pamięci mało.
32MB RAM + 64MB swap. Teraz dodałem jeszcze kolejne
64MB swapfile.

bart
--
                "Where do i start? Where do i begin?"