Openoffice 1.0.0

Zupa aka Tyler tyler w netbox.pl
Śro, 5 Cze 2002, 16:11:23 CEST

W liście z śro, 05-06-2002, godz. 15:57, Filip Kalinski pisze:

> Serwer Xów z fremebufferem w pamięci operayjnej. Takie iksy sobie
> działają, ale ich nie widać (nie musi być nawet karta graficzna w
> systemie).
> Uzywanie Xvfb jest rozwiązaniem gdy jakiś program musi mieć do budowania
> odpalone X-y.

no to jak mam normalne xy i kompiluje office kiedy sa wlaczone to moge
olac to ?? (wywalic ze speca?)

> Zainstaluj jave suna, (blackdown ma niższą wersję, ale też powinien
> działać).

blackdown ani kaffe nie sa wstanie zadowolic speca, ciagle to samo
pokazuje. teraz sciagam zrodla dla jdk.spec - zobaczymy czy sie zbuduje
bo mojemu kumplowi cos nie chce ;/

> Zbudować...

latwo powiedziec ;/

zupa

--
Nauczycielu! Awansuj! Pochwal się publikacjami w Internecie!
Portal Edukacyjny Szkoła.net (http://www.szkola.net) oferuje: