[OT] jaki DVD

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 10 Cze 2002, 13:51:50 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 01:22:32PM +0200, Bart Ogryczak wrote:
> Nie chodzi o to, że szajs. Chodzi o to, że osobno DVD 8x + CD-RW 12/8/32
> wcale nie wyjdzie drożej (jeśli uda się znaleźć takie starocie).
Tak? Za 380zł? Z gwarancją?

> Drożej wychodzi, jeśli kupisz 'współczesne' DVD i CD-RW, czyli
> np. DVD 16x + CD-RW 40/12/40
> Dlatego, MSZ, nie warto kupować combo.
Po cholerę mi nagrywarka 40x? Ja nie z tych co to przeliczają na ilość
przegranych płytek na godzinę. Ja tam pewnie będę nagrywał najwyżej 2
czy 3 płytki na miesiąc.
Z DVD podobnie: przecież do oglądania filmu, przynajmniej teoretycznie,
wystarcza 1x.
No pamietam jak było z CDROMami. Zawsze te superszybkie okazywały się
znacznie bardziej zawodne od tych poczciwych 4x.

Jeśli ktoś szuka szybkiej nagrywarki, lub szybkiego napędu DVD to jest
oczywiste, że nie kupi takiego kombo. Ale jak ktoś potrzebuje DVD
i nagrywarki, to IMHO warto.

Pozdrowienia,
	Jacek