Książka adresowa ;>

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 10 Cze 2002, 16:34:29 CEST

Zachciało mi się jakiejś ładnej i funkcjinalnej ksiażki adresowej. Tzn.
chodzi o jakiś osobny programik, jakąś specjalnie dla tego celu przygotowaną
bazę danych. Coś, gdzie moge sobie powpisywać znajomych, ich adresy, numery
telefonow, maile, jakies uwagi....
Niektóre programy pocztowe mają taką w miarę pasującą, rozbudowaną książkę
adresową, ale wolałbym coś osobno przystosowane dla tego celu.

Może coś z terminarzem, nie wiem....

Ponieważ jestem bardzo słabo obeznany w linuksowym oprogramowaniu, to może
któryś z czytelników by coś polecił? Zaraz zacznę szukać na freszmicie,
zasobach PLD....ale gdyby ktoś miał propozycje, to będę wdzięczny. :D

Najlepiej coś Xowego, choć dobry terminalowny ncurses'owy program też może
być. :D

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!