gnome z nest czy warto?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 17 Cze 2002, 11:24:59 CEST

W liście z nie, 16-06-2002, godz. 21:19, Łukasz Mytnik pisze:
> Jak wygląda praca z gnome z nest czy wogóle nadaje się do użytku, a
> jeżeli tak to jak najbardziej bezboleśnie się na niego przesiąść - czy muszę
> wywalić ręcznie pakiety z starego gnome bo widzę że poldek jak robi
> automatycznie upgrade to wyrzuca konflikty itd. Więc myśle że jedyne
> wyjście to wyrzucić wszystko stare i zainstalować pakiety te z nesta
> ręcznie - a może jakoś prościej?
>
> Pozdrawiam :)

Ja próbowałem, ale nie udało mi się, może byłem za mało cierpliwy ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'