zielony z warzywniaka

abel observer w xcom.pl
Nie, 16 Cze 2002, 12:10:16 CEST

Witaj lista pld (pld-users-pl w pld.org.pl).

To moj pierwszy post, bo przez caly czas bylem "utajnionym" userem
listy. Na wstepie witam wszystkich.

Pewnie moje pytanie wyda wam sie smieszne, ale ... jestem (jak
zaznaczylem) z warzywniaka jesli chodzi o linucha. Sprawa przedstawia
sie tak:

Mam dwa kompy (na jednym pld, na drugim xp) i chce aby widzialy sie
nawzajem w sieci. Wiem, ze potrzebna do tego samba, a pewnie jeszcze
sporo innych gadzetow. Jesli ktos bylby tak mily i naswietlij sprawe
jak dla totalnego lamera: co, jak i z czym bylbym wdzieczny.

--
  pozdrawiam, Abel (#gg:4975680)
  ] mailto:observer w xcom.pl [  ÄÄÄÄ  ] observer w bracka.pl [