zielony z warzywniaka

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 17 Cze 2002, 15:08:28 CEST

Dnia Sun, 16 Jun 2002 12:10:16 +0200
abel napisał(a):

>Na wstepie witam wszystkich.

zief dobry ;)

>Pewnie moje pytanie wyda wam sie smieszne, ale ... jestem (jak
>zaznaczylem) z warzywniaka jesli chodzi o linucha. Sprawa przedstawia
>sie tak:

"linucha" WhatTheFuckIsThis ? ;)

>Mam dwa kompy (na jednym pld, na drugim xp) i chce aby widzialy sie
>nawzajem w sieci. Wiem, ze potrzebna do tego samba, a pewnie jeszcze
>sporo innych gadzetow. Jesli ktos bylby tak mily i naswietlij sprawe
>jak dla totalnego lamera: co, jak i z czym bylbym wdzieczny.

No..Samba... ;)

Zainstaluj, skonfiguruj.
Poszukaj na stronach (nasuwa mi się na myśl zlobek.frame.pl, linux.sky.pl)
jak tego używać. Sam jeszcze samby nie uruchamiałem, ale mam taki zamiar. ;)
Jeśli coś Ci nie będzie działało, a uważasz, że robisz wszystko prawodłowo z
opisu na jakiejś WWW - wtedy pytaj.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!