zielony z warzywniaka

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 17 Cze 2002, 19:35:56 CEST

On Mon, Jun 17, 2002 at 06:26:37PM +0200, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski
wrote:

> hehe, kiedyś jak się bardzo ortodoksiłem to jeden jazzman powidział do
> mnie "janek komunista" :))) Po cholere odpowiadać jak się nie ma nic
> do napisania. Z całym szacunkiem panie Arturze, ekhm ,przepraszam  -
> towarzyszu Arturze, to się nie godzi użytkownikowi Linux'a, a w
> szczególności PLD Linux.

Lamera znieść mogę, bo to normalne, że wszystkiego trzeba się nauczyć ale
ignorancji nie cierpię.
Takie typowe przejawy ignorancji dla otoczenia to:
- "linuchowanie"
- ogromnie długie linie.

Komunistą nie byłem, nie jestem i prawdopodobnie nie zostanę, bo nie
odpowiada to mojemu światopoglądowi.

Pozdrawiam nieignorantów.
--
Artur Frysiak