Albumy WWW

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 17 Cze 2002, 15:52:07 CEST

On Mon, Jun 17, 2002 at 02:02:12PM +0200, Bart Ogryczak wrote:

> Ja używam The Gallery.
A ja bardzo sobie binsa chwalę.

> Do małych albumów jest całkiem niezłe. Ale
> ma jedną poważną wadę, używa plików tekstowych zamiast bazy SQL-owej.
Dla mnie jedno i drugie to duża wada. bins generuje statyczne albumy
(HTML+jpeg) na podstawie źródłowych  zdjęć i opisów w XML.

Próbka na http://maszczuha.bnet.pl/album/ (ale proszę sie błędów
ortograficznych nie czepiać, nie miałem czasu poprawić :-> )

> W związku z tym przy nieco większych albumach (ponad 1000 zdjęć) i słabym
> serwerze (K6 275MHz/32RAM, słaby dysk) się nieco ślimaczy.
W binsie mnie się jedynie generacja albumu ślimaczyła, ale robiłem ją
ze skanów 3000x2000 :-)
Ale z tak dużymi albumami, o jakich piszesz, nie próbowałem
(spróbowałbym, ale nie stać nas na zeskanowanie wszystkich negatywów
które mamy). :-)

Pozdrowienia,
	Jacek