zielony z warzywniaka

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 17 Cze 2002, 15:15:59 CEST

On Sun, Jun 16, 2002 at 12:10:16 +0200, abel wrote:
> Witaj lista pld (pld-users-pl w pld.org.pl).
eeeermmmm... czesc :)

> Mam dwa kompy (na jednym pld, na drugim xp) i chce aby widzialy sie
> nawzajem w sieci. Wiem, ze potrzebna do tego samba,
Dokladnie :)

> a pewnie jeszcze sporo innych gadzetow.
Samba wystarczy, chyba, ze chcesz zeby sie widzialy takze po FTP, HTTP
itp. ;)

> Jesli ktos bylby tak mily i naswietlij sprawe
> jak dla totalnego lamera: co, jak i z czym bylbym wdzieczny.
Nie da sie naswietlic sprawy gdyz nie ma konfiguracji uniwersalnej (a
moze i jest...). Wyedytuj sobie plik /etc/samba/smb.conf, sa tam
szczegolowe opisy opcji oraz przyklady. Dodatkowo masz jeszcze dobra
dokumentacje i kilka tutoriali na sieci. Powodzenia :)

P.S. Nie jestem pewien, ale znajac dotychczasowe dzialania firmy
Microsoft, badz przygotowany na ewentualne problemy na styku Samba-XP.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?