zielony z warzywniaka

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pon, 17 Cze 2002, 18:26:37 CEST

> Linuch to jakieś warzywo ? Może zapytaj się na listach ogrodniczych
> lub rolniczych. Tutaj możemy Ci pomóc jedynie z Linuksem, szczególnie
> jeśli jest to PLD Linux.

hehe, kiedyś jak się bardzo ortodoksiłem to jeden jazzman powidział do mnie "janek komunista" :))) Po cholere odpowiadać jak się nie ma nic do napisania. Z całym szacunkiem panie Arturze, ekhm ,przepraszam  - towarzyszu Arturze, to się nie godzi użytkownikowi Linux'a, a w szczególności PLD Linux.

pozdrawlaju

--
[ Komarat Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[              LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]