Palmptop

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 19 Cze 2002, 20:10:43 CEST

On Wed, 19 Jun 2002, Michal Margula wrote:
> Witam! :)
>
> Już raz mi pomogliście z drukarką. No więc mam taką, która ładnie chodzi pod
> Linuxem.
>
> Tym razem przyszedł czas na zakup palmptopa. Mam do wyboru następujące
> modele:
>
> - daVinci (to raczej zwyczajny organizer?)
> - Palm m105
> - Palm IIIc
> - Psion Revo
> - Casio cośtam (z view w nazwie)
>
> Pytanie teraz brzmi - który z powyższych umie się synchronizować z Linuxem?
> [...]

Ja mam m125 i jak do tej pory udalo mi sie odpalic dostep do Internetu na
nim przez USB i widze ze jest soft do synchronizacji ale jeszcze tego nie
przegwalcilem - przypuszczam ze jest to mozliwe.

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl