Palmptop

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 19 Cze 2002, 20:13:58 CEST

On Wed, 19 Jun 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Żebyś się nie zdziwił...
> Może się okazać że sam system pod którym chcesz to ssh odpalić zajmuje
> 7.8MB... Ale może się mylę.

U mnie (PalmOS) ssh zajmuje okolo 200 kB. Troche smiesznie sie na nim
pracuje ale jest to mozliwe. Duzo ladniejszy jest telnet. Glowna IMHO wada
PalmOSa to brak normalnej przegladarki www.

Klient mejli do PalmOS'a jest b.ladny i wygodny. Oczywiscie off-line
kompozycja mejli pozniej komorka abo USB i wysylasz.

Co do Linuksa odpalanego na samym Palmie ... fajnie, ale to rozwiazanie
chyba musi troche poewoulowac - ale to tylko IMHO. Poza tym takie palmy sa
dosc drogie.

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl