DirectConnect

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Pią, 1 Mar 2002, 20:18:38 CET

Marcin wrote:

> A ja wpisuje gdzie sie da stosowne regulki do firewalli
> zeby te zapychacze polskiego internetu poprostu nie dzialaly ;>

Idac tym tokiem myslenia, zablokujmy tez nntp, smtp, http. Wiesz ile to
potrafi wygenerowac
ruchu?? Przykladowo, mam w domu linie dzierzawiona od dostawcy uslug. Ja mu
place
za to, by nie blokowal zadnych portow... Jesli tak zacznie robic, przeniose
sie do innego,
ktory tego nie robi. Zamiast blokowac, mozna przyciac pasmo ale to zawsze
mozna
zrobic tam, gdzie rozrywka nie jest pozadana (sieci korporacyjne, prywatne
itp.).
Ciecie tego na routerach jest po prostu bezsensem. Internet powinien
pozostac
wolny i nieograniczony. A i tak wiadomo ze zawsze mozna sobie poradzic,
przeciez
portem 23, 22 czy 80-tym niekoniecznie muszą iść znane usługi. vtund rządzi
:)
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl