paltalk za maskaradą

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 2 Mar 2002, 17:20:28 CET

Witam

Mam małą sieć schowaną za maskaradą i problem z paltakiem.
Dokładnie nie wiem jaki i mam nadzieję, że nie będe misiał jechać
i patrzeć co Windows krzyczy. Jest tam coś (w komunikatach o błędzie)
o firewall'u. Objawia się to przy prywatnych rozmowach (głos/wideo)
i przy przesyłaniu plików.

Czy ktoś może mi pomóc (doradzić) w skonfigurowaniu firewalla i maskarady,
tak by to działało? Może wystarczy jakiś modół *masq* wstaiwć
do firewall-init?

ps. kernel-2.2.20 z dystrybucji, ipchains, firewall-init

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>