Galeon (Mozilla) i java

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 6 Mar 2002, 23:26:11 CET

Czy komuś działa któraś z wersji Javy dostępnej z dystrybucji (z katalogu
test)? Mi ani blackdown ani ibm-owska nie chce się odpalić jako plugin do
Galeona. Natomiast chodzi mi wersja sun-owska. Chcialem zrobic pakiecik dla
PLD (nam redhatowy - chyba), ale nie mam na to teraz czasu. Ale zrobie,
jesli ktos mnie nie ubiegnie :-)
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537