xfig i ogonki

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Nie, 3 Mar 2002, 16:29:35 CET

Dnia  3 mar 2002, Łukasz Maśko naszkrabał(a):
> Wczoraj też zrobiłem test, coby sprawdzić jak to jest u mnie. Na ekranie
> polskie miałem. Ale... po eksporcie do eps-a już nie. Nawet ogonkify nie
> pomogło. A poza tym przy zapisie do pliku coś się pluł, poza tym zapisanego
> pliku już się nie dało wgrać z powrotem.
Zeby miec polskie po zapisie do eps'a trza zrobic dowiazanie symboliczne
o nazwie pl_PL.ps do pliku:
/usr/X11R6/share/fig2dev/cs_CZ.ps
Plik cs_CZ.pl wchodzi w sklad pakietu transfig. Poza tym trzeba miec
dobrze dzialajaca wersje xfig'a. Polecam: xfig-3.2.3d-5.
Co prawda fragmenty z polska czcionka sa eksportowane chyba jako bitmapa
(do eps'a oczywiscie). Ale na wydruku nie ma roznicy.

Pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek