DirectConnect

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Pon, 4 Mar 2002, 07:41:23 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> True - ja u siebie tak robię :)
> I to jest naprawdę skuteczne :)

Shapera testowałem, ale przydałoby się coś bardziej rozbudowanego.
Wiem ze jest CBQ, ale nie bardzo wiem z której strony to ugryźć. Ponoć
skryptu załączającego CBQ nie rozumie sam autor :>> Jest gdzies na
sieci jakies FAQ ? Niestety nie umiem C i nie mogę sobie ze źródeł
wyczaić "co poeta miał na myśli".
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl