DirectConnect

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Mar 2002, 23:35:16 CET

On Mon, 4 Mar 2002, Daniel Mróz wrote:
> [CBQ]
> A u mnie byly same problemy z tym opisem. Nie pamietam juz dokladnie,
> ale kiedy probowalem wklepywac polecenia tc takie, jak w przykladach,
> to bylo mnostwo wrzasku o bledy skladni. Kiedy udalo mi sie postawic
> najprostszy filtr, dzialal dziwnie: przy ustawieniu ograniczenia na
> 128kbps, nic nie ograniczal, a przy ustawieniu na 1kbps mialem jakies
> 1.2Mbps ograniczenia. Po dwoch dniach sleczenia i prob dalem sobie
> spokoj.

eeee - to jakos dziwnie to robiles, bo ja na poczatek z tego sie
uczylem... i działały dokładnie tak jak powinny z przykładów.
Reszta to już ze źródeł. Takiego np. ingresa.

Apropos autora , pana Kuznetsov'a... to jego "dokumentacja" jest ekhm...
rewelacyjna. Polecam dokument README.iproute2+tc w pakiecie iproute2...
Aha - ten pan to rozumie (wbrew temu co ktoś tutaj sugerował), po prostu
dla niego to jest tak proste, że nie ma tu czego tłumaczyć...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...