RedHat -> PLD

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 6 Mar 2002, 13:32:29 CET

Lukas Dobrek wrote:

> To dosyc zalezy.
>
> Dwa lata temu jak to robilem to naprawde nie bylo zadnych problemow.
>

> Teraz jak niby jestem madrzejszy o te dwa lata. siadlem zakasalem
> rekawy i zaczolem to robic. To skonczylo sie na zniszczenu jakims
> cudem bazy rpm. Wiec lepjej ja  sobie gdzies schowaj.
>
> Ja zrobisz upgrade rc-scripts naprzyklad to plik
> /etc/sysconfig/network ktory w PLD jest kompletnie inny
> niz w RH stworzy sie jako
> /etc/sysconfig/network.rpmnew musisz na takie zeczy zwracac uwage.

[...]

Dzięki za odpowiedź... Chyba narazie poczeka ten RH... Nargorsze jest
to, że stoi on na routerze, więc jak tam padnie sieć, to już amen ...
Pozostałe kompy chodzą już na PLD, ino mi się ten router ostał ...  Jak
znajdę chwilkę czasu, to z nim powalczę ... Najbardziej zależało mi na
tych nieszczęsnych rc-scripts'ach ... bo jakby one coś skopały, to
jestem ugotowany.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.