supermount i kernel 2.4.18

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 6 Mar 2002, 22:59:55 CET

On Wed, 6 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
> Tam najnowsza wersja jest dla jądra 2.4.0 i nie nakłada się na 2.4.18.

Z tego co wyczytałem to: ftp://ftp.mandrakesoft.com/pub/quintela/
tam ponoć coś ma być, ale sprawdzić nie mogę, bo mi connection refused ten
mandrejkowy server daje.
A moze by tak zamiasta jakiś mandrejkowych paczów, dystrybucjnego autofs
spróbować?

Swoją drogą czy mountpoints z autofs nie kłocą się z FHS?

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]