Galeon (Mozilla) i java

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 6 Mar 2002, 23:34:49 CET

Witam!

On Wed, 6 Mar 2002 23:26:11 +0100
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Czy komuś działa któraś z wersji Javy dostępnej z dystrybucji (z
> katalogu test)? Mi ani blackdown ani ibm-owska nie chce się odpalić jako
> plugin do Galeona. Natomiast chodzi mi wersja sun-owska. Chcialem zrobic
> pakiecik dla PLD (nam redhatowy - chyba), ale nie mam na to teraz czasu.
> Ale zrobie, jesli ktos mnie nie ubiegnie :-)

Szkoda zachodu. Pakiet do javy 1.4.0 jest dawno przygotowany do
zbudowania, ale zabrania nam tego licencja, w ziązku z tym musisz go sobie
sam zbudować. A jak go sobie zbudujesz to zobaczysz tam piękny pakiecik z
pluginem do galeona/mozilli który nawet dobrze działa :)

                          Pozdrawiam
                                Artur

ps. pakiet buduje się z pliku java-sun.spec