Dodatkowe klawisze na konsoli i X'ach

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 10 Mar 2002, 23:44:37 CET

Witam!

Ostatnio trapi mnie problem używania dwóch rodzajów kodowania klawiatur
równocześnie (dla różnych języków). Postanowiłem ułatwić sobie życie i
zrobić tak, by literka + prawy alt była tak jak mamy w kodowaniu polskim,
natomiast prawy klawisz windziany + literka daje znak z innego układu
klawiatury. Oczywiście windziany klawisz nie może być zmapowany na lewy
klawisz alt lub ctrl bo spowoduje to, że przestanie działać sporo ważnych
skrutów w MC. Potrzebuję to zrobić zarówno pod X'ami jak i pod konsolą.
Dziękuję za wszelkie sugestie.

                   Pozdrawiam
                          Artur