Sparc

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Nie, 10 Mar 2002, 23:39:14 CET

> A co chcesz wiedzieć?
Przede wszystkim czy da sie w miare "bezproblematycznie" instalowac, i od
lektury ktorego pliku zaczac myslenie o instalacji :)

Mam na podoredziu maszyne Ultra 10 i chcialbym na niej postawic Linuxa -
Redhat istnieje tylko stary, pomyslalem o PLD, Marcin juz napisal ze sie da,
pytanie tylko jak trudno :)

Pozdrawiam
Michal