Jak się instaluje to chromolone dystrybucyjne jądro? (ciutkę długie)

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Czw, 7 Mar 2002, 21:32:22 CET

Dnia  7 mar 2002, Krzysiek Taraszka naszkrabał(a):
> Ha i tu go chyba boli, niby all ok ale vmlinuz nie moze znajdowac sie
> powyzej 1024 sektora, ty tutaj masz do 726 do 1114. i to moze byc
> prawdopobodna przyczyna, bo jadro nie umie zabotowac swoich zeczy z
> powyzej 1024 sektora. a byc moze initrd albo system map albo what ever co
> moze tam byc (powyzej).
>
> Proponuje przed hda1 zrobic jakąś mała partycje na boot i z niej
> sprobowac.
> Gwarantuje ze sie uda, bo sam tak mam.
Widzę, że ekspert się już odezwał :-)
Niepotrzebnie się naklepałem, pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek
Poznan University of Technology