Jak się instaluje tochromolone dystrybucyjne jądro? ( ciutkę długie )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Mar 2002, 21:32:57 CET

On Thursday 07 March 2002 21:30, you wrote:
[..]
> Mam nadzieję, że to nie to, bo wtedy czeka cię repartycjonowanie :-)
Tak mam od zawsze (od kiedy mam ten dysk) i nigdy nie było problemów. A
repartycjonował nie będę - po prostu zrezygnuję na dobre z kernela
dystrybucyjnego.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537