Jak się instaluje tochromolone dystrybucyjne jądro? (ciutkę długie)

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Czw, 7 Mar 2002, 22:00:15 CET

Dnia  7 mar 2002, Łukasz Maśko naszkrabał(a):
> On Thursday 07 March 2002 21:43, you wrote:
> [...]
> Nie, niczego takiego. Po prostu wkompilowałem ide i ext-y do kernela,
> reszta się łąduje z modułów z zamontowanego filesystemu.
To pewnie jest tak jak myśle, bo nie ma cudów, żeby się jedno jądro
ładowało a drugie nie. Pewnie to problem z wciągnięciem modułu ide z
initrd albo cosik podobnego... No nic, masz dwa wyjscia:
* rezygnacja z jądra dystrybucyjnego (szkoda bo wygoda cię omija przy
  updatach)
* przerobka układu partycji

Pozdrawiam,

ediap