Jak się instaluje to chromolone dystrybucyjne jądro? ( ciutkę długie )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Mar 2002, 22:31:39 CET

On Thursday 07 March 2002 20:55, you wrote:
> Na wstępie - nie jestem newbie, więc próbowałem już robić różne rzeczy,
> coby to obejść. Nie pomogło - więc pytam.
No to muszę powiedzieć, że nie wiedziałem, jak wielkie newbie jestem...
Można być wielkim lamerem i nawet sobie z tego nie zdawać sprawy.
Po pierwsze - przepraszam za niepotrzebne zawracanie głowy wszystkim,
którzy starali mi się pomóc.
Po drugie - przyczyna była trywialna/oczywista, jeśli tylko się wie czego
szukać. A wywodzi się jeszcze z prastarych czasów, gdy miałem na dysku
RedHata.
A oto ona: w lilo.conf była jedna, niepozorna linijka:

ramdisk = 0

I tyle. Takie proste... a mi tak wstyd, że... chyba się zapadnę pod biurko
;-)

Już działa. Ale - mimo to - zostanę sobie jeszcze przy swoich 2.4, bo w 2.2
nie ma ext3. No, chyba że wezmę 2.4.x z test. Zobaczę.

Jeszcze raz przepraszam za zajęcie czasu. Na drugi raz będę uważniej czytał
swoje pliki konfiguracyjne.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537