Jak się instaluje to chromolone dystrybucyjne jądro? (ciutkę długie)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 8 Mar 2002, 11:02:16 CET

Witam!

On Fri, 8 Mar 2002 11:01:54 +0100 (CET)
Roman Werpachowski <roman w student.ifpan.edu.pl> wrote:

> Aha, bo ja szukałem w /test - dlaczego tam są jakieś pliki, jeśli /test
> nie pełni już swojej roli?

No ale to jest troche inaczej zorganizowane, bo w /deists/ra jest test dla
pakietów związanych z ra lub jak inaczej inni wolą PLD-1.0, natomiast
dists/nest to są pakiety związane z kolejną wersją dystrybucji któa nazywa
się narazie nest a być może kiedyś PLD-2.0, jajko 2.4 będzie w kolejnej
dystrybucji, o ile do tega czasu nie ukazę się stabilne i przetestowane
2.6 :-)

            Pozdrawiam
                    Artur