Kilka spraw - bardzo dlugie

Seweryn Habdank-Wojewodzki habdankshw w tenbit.pl
Pią, 8 Mar 2002, 15:40:24 CET

Witam

Tak sobie szlifuje system i okazalo sie, ze mam 4 pytania:

1. czy da sie zrobic linuxa tak aby w lilo byly dwie opcje np 2.2.20 -
net i 2.2.20 (to sie da), ale rozne konfiguracje do nich - katalogi
etc i inne. Przydalo by mi sie takie cos bo calkiem inaczej komputer
dziala jak jest podpiety do sieci i inaczej bez niej - nie trzeba
ladowac wielu rzeczy ktore sie laduja na poczatku. Jesli ktos cos
takiego robil to prosilbym o podzielenie sie wrazeniami.

2. nie wiem czemu podmontowane partycje vfat nie moga miec atrybutu
zapisu grzebalem w fstabie i czytalem manuale i tam pisze ze powinna
byc mozliwosc zapisu. Wewnatrz katalogu /mnt dalem chmod -R a+rw . i
kiedy dyski sa odmontowane to tak jest -  np katalog /mnt/d ma takie
atrybuty, po zamontowaniu nagle traci atrybut w dla wszystkich i dla
grupy zostaje tylko root - nie dobrze.

3. po ktoryms zkolei apt'owaniu pojawily mi sie pliki z rozszezeniem
.rpmnew pozagladalem do nich popoprawialem moje pliki wg nowych i
wszystko jest fajnie tylko w inittabie na konsoli 10 jest odpalane
mingetty z opcja --remote-host some.host.in.net.pl ... zmienilem to na
moj lokalny serwer i nic mic nie dziala - mam mingetty nie ma
--remote-host czy ktos wie jak to poprawic.

4. nie wiem czemu nie dziala instalka PLD - iso sciagniete z sieci,
oczywiscie nie calkiem nie dziala. wysypuje sie kiedy wybierze sie
opcje Gnome-Workstation. Jesli czytaja te liste developerzy to to
jest, moja obserwacja. Jesli nie to moge ta uwage wyslac do
kompetentnej osoby, tylko potrzebuje maila. Pol roku temu sciagnalem
sobie iso - bylo jakby to ladnie okreslic nie najlepsze (epoka
skopanego shadow) Dzis instalator jest dobry ma pare bugow, ale PLD
podaza w doskonalym kierunku :-D.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczow, Hrabia.