Problem z wieszajacym sie kde z PLD ra (iso z 15.02.02)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Mar 2002, 19:18:00 CET

On Sun, 10 Mar 2002, DJ UrBaN wrote:

> Witam,
> Mam problem z kde 2.2.2 (ale z 2.2.1 tez tak bywalo), mianowicie w pewnych
> (chyba losowych) momentach zawiesza sie bez zadnego zapisu w logach, ani nic,
> caly system nie odpowiada, klawiatura nie dziala, a kursorem wprawdzie moge
> ruszac. ale nic poza tym. Nic takiego nie dzieje sie w gnome. Problem ten
> pojawial sie w rh 7.2 (dlatego przesiadlem sie na pld). Nie mam pojecia co
> moze to wywolywac, wiem, ze dzieje sie tak na obu jadrach 2.2.20 i 2.4.17.
> Czy zdazylo sie to moze komus z was? Prosze o ewentualna pomoc.
Sprawdzałeś, czy komputer jest widoczny z sieci? To znaczy, czy udaje Ci
się zalogować po jakimś ssh na przykład? Ja tak miałem, po sprawdzeniu za
pomocą top okazywało się, że proces kwin zjada całą moc procesora. Jeśli
to to, to mi się udało ustalić, co powoduje takiw zwisy. Otóż winny jest
właśnie kwin, a konkretnie fakt, że czasem zawiesza się przy próbie
przełączenia na inne okno za pomocą klawiatury w przypadku, gdy nie ma
żadnego okna otwartego. Zgłaszałem to na buglistę KDE. Odzew był taki, że
mieli poprawić. Ale nie wiem, jak z efektem.
--
                                                                Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                      Registered Linux user #61028