Gimp i gimp-print.

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Mar 2002, 21:18:57 CET

On Sun, 10 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak. Jest teraz w osbnym pakeicie ale i tak ze względu na awarię w ICM nie
> można tego teraz przebudować
Te awarie w ICM-ie to się ostatnio na okrągło zdarzają. Do mojego kompa w
instytucie w ciągu ostatniego tygodnia nie mogłem się dostać kilka razy,
bo ciągle jakieś routery się "przestawiały" i pakiety słały w kosmos.
Teraz - jak Tomek zauważył - nie można się dostać np. do ftp.pld.org.pl.
Sorry za off-topic, ale właśnie znowu coś działa nie tak i się
rozdrażniłem.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537